horrormovie

Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av Elin - 10 augusti 2017 10:37



Det (2017)

 

 

 

13 September 2017 (Sweden)

 

 

 

När flera barn mystiskt försvinner från den lugna lilla staden Derry får sju barn ta upp mysteriet med alla försvinnanden. Men det dem får veta handlar om mer än ett försvinnande. Det handlar om något mycket värre och farligare. Barnen får bokstavligen möta sina inre demoner i form av en ond clown vid namn Pennywise. Och han skojar inte...

 

 

 

 

 

 

Mother! (2017)

 

 

29 September 2017 (Sweden)

 

 

 

Ett pars förhållande testas när en främling knackar på och stör deras fridfulla vardag.


 

 

 

 

 

 

 

Flatliners (2017)

 

 

29 September 2017 (Sweden)

 

 

 

Ett gäng läkarstudenter utför en serie experiment som berör nära döden-upplevelser, men konsekvenserna visar sig vara långt mörkare än de räknat med.

 

 

 

 

 


 

Wish Upon (2017)

 

 

14 July 2017 (Sweden)

 

 

 

En tonårstjej upptäcker en låda som har magiska krafter, men den kommer med ett dödligt pris.

 

 

 

 

 

 

 

 


Jigsaw (2017)

 

 

27 October 2017 (Sweden)
 
 
 
Jigsaw möter nya offer i den åttonde filmen i skräckserien.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It Comes at Night (2017)

 

 

 30 June 2017 (Sweden)

 

 

 

En pappa gör allt för att beskydda sin fru och deras son från den mystiska närvaron som terroriserar familjen utanför deras dörrtröskel.



 







The Dark Tower (2017)

 

 

 

16 August 2017 (Sweden)

 

 

 

Den siste revolvermannen Roland letar i ett ökenlandskap efter ett mörkt torn, för att förhoppningsvis kunna rädda en döende värld. Baserad på Stephen Kings stora livsverk på åtta böcker.

 

 

 





Annabelle: Creation (2017)

 

 

 9 August 2017 (Sweden)




Flera år efter den tragiska döden av deras lilla flicka, öppnar en dockmakare och hans fru upp sitt hem för en nunna och ett par flickor från ett barnhem. Men snart blir de måltavlan för dockmakarens besatta skapelse, Annabelle.

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

 Hej mitt namn är Elin Sahlsten! jag skappade den här bloggen tack varre för att jag gillar skräckfilmer och att jag vill hjälpa andra med, jag har inte bara bloggen att tänka på jag har också en gilla sida på fb som jag brukar dela med mig med olika ny till gamla skräckfilmer, om ni vill så kan ni gilla där inne med gruppen heter *-herror movie-* , jag kommer att lägga ut här inne på bloggen ibland och inne på gruppen. Om ni vill veta något mer om mig så är de bara att skriva här nedanför.  

 

 

Följ mig här : *-herror movie-*

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards